Конкурсні випробування районного етапу «Учитель
року-2019»
Номінація «Географія»
Конкурсне
випробування «Дослідження» (30 балів)
Мета: оцінити
вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність учнів.
Формат:
розроблення програми дослідження відповідно до тематик, передбачених навчальною
програмою.
Тривалість презентації – до 20 хвилин;
відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється:
доцільність використання методів і засобів; відповідність між темою, метою,
завданнями дослідження; логічність визначення завдань, структури дослідження,
очікуваних продуктів і результатів; педагогічна цінність дослідження.
Конкурсне випробування «Методичний
практикум» (40 балів)
Мета: оцінити
методичну майстерність конкурсанта, його вміння використовувати сучасні підходи
в компетентнісному полі Нової української школи.
Формат:
проведення фрагменту уроку та демонстрація методів, прийомів, способів,
засобів, форм діяльності (за вибором конкурсанта), що спрямовані на формування
географічної компетентності учнів.
Тривалість виступу – до 15 хвилин,
відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється:
методична компетентність; спрямованість обраних методів, форм, способів,
засобів, прийомів роботи на формування ключових та предметних компетентностей,
зокрема географічної, їх доцільність; реалізація наскрізних змістових ліній,
взаємодія учасників освітнього процесу.
Конкурсне випробування «Практична
робота» (40 балів)
Мета: оцінити
вміння конкурсантів використовувати картографічні джерела інформації
(топографічні, загальногеографічні, тематичні карти).
Формат: підбір
картографічного матеріалу за темою та проведення географічного дослідження
(пояснення й оцінювання географічних процесів і явищ із використанням паперових
та електронних джерел).
Оцінюється: уміння підбирати
картографічний матеріал за темою дослідження, аналізувати його та робити
висновки.
Конкурсне випробування «Тестування з
фахової майстерності» (40 балів)
Мета: оцінити
теоретичні знання конкурсантів.
Формат:
комп’ютерне тестування; питання розподіляються у співвідношенні: 75% від
загальної кількості – предмет і методика його викладання, 25% – психологія й
педагогіка.
Немає коментарів:
Дописати коментар